Vikend za zakonce in družine

2015-11-13 18:00

 

Preizkušnja kot priložnost za rast 

od 13. in 15. novembra v Stični, Vikend za zakonce

Odmevi iz vikenda
Na vikendu je bilo 27 parov, 9 otrok do 1,5 let, 30 predšolskih otrok, 20 otrok do 11 let in 4 otroci nad 11 let.
 
Nekaj besed, ki so jih poslali udeleženci, ko smo jih po mailu vprašali kaj jih je nagovorilo:
 
 

»Mene je močno nahovorilo slavljenje, odprtost, sproščenost in iskrena pričevanja.«

 

»Izpostavila bi čudovita predavanja in čas za Boga in s tem tudi čas zase. Z možem se strinjava, da je dober časovni razpored in dobro organizirano varstvo.»

 

»Meni/nama je bilo res všeč in me je nagovorilo sobotno predavanje p. Mirana. Jamrati Bogu...da. To pomeni biti v odnosu z njimi kadarkoli, predvsem pa v slabih časih. Seveda se z jamranjem nič ne reši, to je poudaril tudi predavatelj, vendar je čisto drugače, če svojo bolečino in stisko držim zase ali pa jo izročim, dam ven... Tudi nedeljska predavatelja sta bila zelo v redu. Praktična, konkretna in tudi poglobljena...  Maše so bile zelo lepo pripravljene in doživete. Otroci so komaj čakali delavnice in to nama je zelo veliko pomenilo, da sva se lahko sprostila in predala programu.«

 

»Mene je najbolj nagovorilo sobotno dopoldansko predavanje in pričevanjski molitveni večer. Pri prvem sem kar požirala modrosti, pri drugem sem se potolažila in umirila.»

 

»Hvala vam za brezpogojno sprejetost, za varnost in vodenje naših otrok, ter čudovita predavanja in duhovno vodstvo. Pri vas se vedno dobro počutimo, spoznavamo nove družine in se za nekaj časa duhovno napolnimo. Nesebično delite z nami vaš čas in znanje. Naj vam vsem in vsem vašim Bog stotero povrne. Komaj čakamo, da se spet srečamo.«

 

»Osebno sem na vikendu doživljala oz. me je vse vodilo v velik mir, hvaležnost, veselje, ki ni od tega sveta in pa v popolno zaupanje, ki ga je sicer v tem svetu tako težko živeti. V pesmi se me dotaknilo, da bog Ljubi našo nepopolnost, šibkost... kar mi res pomaga, da najdem vrednost v Njem, Njegovi brezmejni ljubezni.«

 

»Iz pričevanj sem prejel močno spodbudo, da Božja beseda še bolj zaživi v mojem življenju, ker so bila to zame res pričevanja o živem Bogu, ki po Besedi tako močno vodi in ureja naše življenje.«
 

»Bogu in vsem vam hvala za čudovit duhovni vikend za zakonce! Že cel teden in ta vikend, vse kar sem tam doživela odmeva v meni,  me spreminja, vodi v odnos z Gospodom.«